Tuesday, November 11, 2008

html

1.
Ankur.
# Element, mille abil defineeritakse viide järgmisele dokumendile.
# Atribuut HREF=... määrab viidatava URL'i. Näiteks:

# Atribuut TARGET=... abil saab määrata akna, millele see dokument väljastatakse. (_blank, _self, _parent, _top, etc..)
# Atribuut NAME=... teeb vastava tekstilõigu viitena kättesaadavaks. Näiteks
saaks viidata kui .
# Atribuut TITLE=... kasutatakse viite kirjeldamiseks.

2.
Aadress.

# Kasutatakse tegija autorluse ja kontaktandmete esitamiseks. Tekst esitatakse tavaliselt kaldkirjas.
# Atribuut ALIGN=... määrab teksti asukoha lehel. (CENTER,LEFT,RIGHT,JUSTIFY)

3.
Java applet.
# Elementi kasutatakse JAVA applettide HTML'ile integreerimiseks.
# Atribuut CODE=... märab JAVA appleti nime.
# Atribuut CODEBASE=... määrab JAVA appleti asukoha.
# Atribuut WIDTH=... määrab Java akna laiuse pixelites.
# Atribuut HEIGHT=... määra Java akna kõrguse pixelites.
# Atribuut ALT=... määrab teksti, mida näidatakse kui browser tunneb APPLET elementi, kuid millegi pärast programmi ennast ei käivita.
# Atribuut NAME=... määrab Java programmi nime, et mitu samal dokumendil olevat programmi üksteisega suhelda saaks.
# Atribuut ALIGN=... määrab programmi akna asukoha dokumendil. (LEFT,RIGHT,TOP,TEXTTOP,MIDDLE,ABSMIDDLE,BASELINE,BOTTOM,ABSBOTTOM)

4.
Rasvane kiri.
# Tekst esitatakse rasvaselt. Kasutatakse mingi tekstilõigu esiletoomiseks.

5.
Element määrab dokumendil olevate viidete vaikimisi atribuudid.
# HREF=... näitab dokumendi originaal asukohta. Lisatakse faili nime ette täieliku URL'i koostamisel.
# TARGET=... määrab akna nime, millele viidatav dokument läheb.

Element määrab dokumendi vaikimisi teksti suuruse.
# Suurus antakse numbritega 1'st kuni 7'ni.

6.
Taustheli.
# Atribuut SRC=... viitab heli asukohale. Heli formaat sõltub browserist.
# Atribuut LOOP=... määrab mitu korda heli esitatakse (väärtus antakse numbritega).
# LOOP=INFINITE puhul esitatakse taustheli lõputult.

7.
Suurendatud tekst.
# Tekst esitatakse tavalisest suuremana.

8.
Element paneb teksti vilkuma. Sobib hästi lugeja tähelepanu äratamiseks.

9.
Kommenteeritud plokk.

# Jätab kommenraari eest ja tagant rea vabaks. Kommentaar algab taandreaga.
# Atribuut ALIGN=... määrab ploki asukoha. (CENTER,LEFT,RIGHT,JUSTIFY)

10.
Dokumendi sisu.
# BACKGROUND=... - viide taustaks olevale pildile (GIF, JPG, etc..).
# BGCOLOR=... - tausta värv. Vaata ka RGB tabelit !
# TEXT=... - teksti värv.
# LINK=... - viidete värv.
# VLINK=... - vaadatud viidete värv.
# ALINK=... - valitava viite värv.
# BGPROPERTIES=FIXED - kasutatav koos BACKGROUND-iga. Peale seda tausta ei scrollita.
# Värv antakse RGB'na järjestuses punane, roheline, sinine. Numbrid on HEX'is. "#00FF00"

Näiteks:

11.
Reavahetus.

# Atribuut CLEAR=... läheb järgmise tühja kohaga algava rea algusesse piltidest jms. objektidest mööda. CLEAR väärtuseks võib olla LEFT, RIGHT, ALL

12.
Elemendi
vahel olevad objektid asetatakse rea keskele.

13.
Tsitaat.
# Lõik esitatakse tavaliselt kursiivis.

14.
Element esitatakse tavaliselt programmide lõike. Text on tavaliselt täiesti tavalise fondiga.

15.
Defineeritud nimekiri.
,
,


# Nimekiri termidest ja nende seletustest.

- termin,

- seletus.

No comments: